Lördags- och söndagspyssel

Till marknaden

Har kommit in i ett "kortmakeri-stimm" och pysslar som besatt :) Närå, så farligt är det inte direkt men tre nya kort kan jag iallafall visa upp här idag. Igår gjorde jag ett väldigt lila kort (se längst ner) och idag har Sara varit här hos mig och pysslat. Vi försöker som sagt att lägga på ett kol och arbeta upp ett litet lager av kort inför vår försäljningsdebut (Sara har tjuvstartat lite och sålt några kort på beställning) på marknaden som vi ska vara med på den nionde juni.

[Papper: Bazill, mme  Dekorationer: Eylets, Naturally paper flowers, brads och fasteners, leaves och flourish från QK Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]

Brunt blommigt

[Papper: Bazill, Crate Paper Dekorationer: Eylets, vaxad tråd Övrigt: Stämplar från hÄnglar&stÄnglar och Magnolia (embossad studentstämpel]

Student1

Och så till det LILA kortet:

[Papper: Bazill, Piggy tales Dekorationer: Crystal brads, Loppy brads och vaxad tråd Övrigt: Stämplar från Magnolia och Clearstamp från Autmn Leaves (swirl)]

Lila grattis

Nu skall jag fortsätta pyssla, har några fler studentkort att göra klarafärdigställa.

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Det var många fina kort du gjort. Tycker det är svårt med lila, men du har fått till det sååå fint tillsammans med det gröna.

2007-05-15 @ 14:55:35
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

3 jääääättefina kort!! det första kortet blev en favorit! =)
TAck för supergullig kommentar på min blogg! *glad*
Hoppas det kommer gå bra med bröllopskorten. Jag har också fått några beställningar, men de ska vara klara någongång i juni =)
Kram Petra

2007-05-15 @ 18:47:41
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0