Marknadsdebut

Det blev försäljningssuccé :)

Vi fick en underbart härlig marknadsdag i Litsböle förra lördagen Sara, V, J, Nils och jag. Underbart väder, lite gott i picknickkorgen, härlig stämning, underhållning och faktiskt många besökare - allt man kan önska sig med andra ord! Vi fick en del kort sålda men det var egentligen dagen som helhet som bara blev så bra och mysig. Nu kör vi så att det ryker, eller hur Sara!?

Till marknaden så lyste flitens lampa både här hos mig och hos Sara, och Sara vann antalet kort med hästlängder ... jag hade lyckats få ihop si så där ett tjugotal. Här är två kort som jag inte visat upp här ännu som jag pysslade ihop kvällarna innan vår marknadsdebut:

Blått juni

Rött juni

Jag lovar att ladda upp lite foton vad det lider. Är precis hemkommer från Vilhelmina idag och jag ska rapportera från mitt besök där framöver också.  OCH så har jag ju kvar att rapportera om shoppingorgien hos Scraphuset också ... :)

God natt och sov nu så gott.

Mvh PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0