Ingen vånda längre

Alternativ TVÅ-ETT

Tänk vad jag ritat, vridit och vänt och testat mig fram till olika kökslösningar och alternativ. Och oj, så underbart skönt det känns nu när beslutet är taget! Fast det som är det roliga i det hela är att man kan säga att vi gått tillbaka till det allra, allra första köket som vi fastnade för från HTH - nämligen en lucka som heter VIT KVADRAT. Hur vi kom in på villospåret DESIGN EK (som visas i inlägget nedan) vet jag inte riktigt, men den fanns som visningskök hos HTH och den imponerade på oss när vi såg den då. Vit kvadrat fanns däremot inte så det kanske var därför som den föll i glömska för oss. Men hur som helst nu när vi funderat och dammat av vår gamla favorit så känner vi att Vit kvadrat är en lucka som vi inte kommer att tröttna på i längden, den är klassisk och stilren. Nedan har jag lånat en bild från Marbodal som visar en mycket snarlik lucka som de har (HTH hade ingen bra bild på just denna lucka på sin hemsida) som visar hur vi tänkt oss, lovar att återkomma med en 3D-bild över vårt kök också:

Form Vit Marbodal

Så rätt det känns och visst är den tjusig?!

Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: anna76

Ååh, snyggt!
Det blir lika som vårt! Ett mycket bra val, på min ära ;-)

2007-06-25 @ 10:19:06
URL: http://anna76.sprayblog.se
Postat av: Sara

Köket ser jättefint ut! Vet inte om ni ska ha kakel och i så fall vilket men på den här bilden var det fint till!

2007-06-26 @ 22:03:00
URL: http://www.marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0