Leksandsfynd

Nu är vi åter hemkomna efter vår, systra mi och min, första kort- och scrapmässa (Papperskraft) någonsin och vi är mer än nöjda med våra fynd! Det var verkligen en trevlig mässa i vackra Leksand - vi har redan bestämt oss för att åka även nästa år. Det var också skojigt att träffa andra "pyssel.nettare" i verkliga livet, vi hade bestämt oss för att bära skyltar för att lättare hitta igen varandra och det gjorde vi även - så jag skickar en hälsning till er!

Jag och syster ställde oss direkt vid ankomst i kön till hÄnglar&stÄnglarbordet, en kö som ringlade sig rätt så lång, och vi fick tag på både de nya exklusiva stämplarna och även några gamla godingar. Stämningen i kön var dock god och alla var förväntansfulla över att få lägga vantarna på de åtråvärda hÄnglarna! Jag handlade en rejäl bunt stämplar till mig själv, Sara och Rutan och syrran handlade ett antal hon också - hon som sagt att hon minsann INTE gillar hÄnglarna ... Hon fick bland annat tag på flera stämplar ur det gamla månadspaktet "Ruskprickar" och sken som en sol över det (din förbaskade lilla skitunge som snöt häxan mitt framför mina ögon ... hi hi hi ... det ska du få igen för :)).

Sen är jag så glad över ShapeCuttern, bårdstansen och skärmallen som jag införskaffade hos Engströms Artstudio, de hade mässerbjudande på produkter från Fiskars. Även primablommorna införskaffades hos dem. I en fyndlåda som de även hade hittade jag en mackapär som veckar pappret också, den köpte jag för 50 kr på vinst eller förlust - alltid kan man hitta på något skoj med den!

Hos Pyselmyran så köpte jag EZ-mount - det kommer att behövas när det är dags att montera mina nya underbara hÄnglar.

Sist men inte minst så köpte jag även två dies till min Quickutztång hos Scraphönan.

Här är ett bildbevis på mina fynd:

Fynd

Och jag lovar att Sara och Rutan är medskyldiga till den stora mängden hÄnglar :) Jag är en hÄnglehallick ...

God natt!

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Sara

Bordet ser härligt ut! Precis vad jag förväntat mig av dig, nu måste vi bara ha en pysselkväll snart!!!

2007-07-02 @ 22:20:06
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Cards of Maria

*kikar in igen*
Wow, vilket härligt berg med stämplar och annat.*ler*
*vink vink*
Maria

2007-07-05 @ 01:50:56
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej Lotta
Heja Leksand!
/ Anders

2007-07-11 @ 14:31:44
Postat av: Syster

Har du "glömt" blommorna? Som du snodde! :P Kram

2007-07-11 @ 21:35:33
Postat av: tanja

Hello, could you help me to get some Hänglar Stamps? It is not possible to get them in Germany.
I would be very glad to hear something from you.
Greetings, Tanja

2007-12-11 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0