Tackkort bebis

Fortsätter tillverkningen av tackkort

Kvällens alster är ännu ett tackkort ... snart är det dags att gå över till att "producera" dopinbjudningar! Blev si så där nöjd med kortet, gillar de dämpade färgerna och allra helst pappret från Basic Grey (Bohemia). Som vanligt har jag använt mig av 3D-lack också, på nallebjörnen denna gång. 3D-lacket är verkligen en av mina favoriter.
[Papper: Bazill, Basic Grey (Bohemia), Övrigt: Stämplar från Forma Hantverk och Panduro]

Kort 14

God natt!

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Camilla "camillab"

Jag tycker du ska vara jättenöjd med detta kortet. Det är superfint!

2007-01-12 @ 22:08:03
URL: http://millanpillans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0