Skisstävling

Min första skisstävling!

Poppes stämplar har anordnat en skisstävling (sista tävlingsdag 21/1-07). Reglerna för tävlingen lyder:

Du får göra vad Du vill, hur Du vill, men de använda stämplarna måste komma från något av de företag jag säljer för. Däremot spelar det ingen roll om jag har dem i sortimentet. Skriv gärna en kort beskrivning på hur Du gjort, vilken teknik Du använt osv. Skissen kan tolkas fritt.
Vinnaren belönas med 2 Penny Black-stämplar samt en katalog, allt från vårens collection, värde ca 250:-! 2:a och 3:e pris består av ett hemligt paktet omonterade stämplar 100:- vardera.

Jag såg informationen för någon dag sedan och blev som lite sugen på att vara med jag också i min fösta skisstävling! Så här ser skissen ut som kortet skall följa:

Skiss

Och så här blev mitt bidrag/ min tolkning:
[Papper: Bazill, MME. Övrigt: Stämplar från Stampabilities - House Mouse Designs]

Kära mor

 Några tävlingsbidrag finns uppladdade inne på Scrappiz, och när jag ser konkurrensen så är jag säker på att jag INTE kommer att vara med och dela på priserna :) Men roligt ändå - jag har ju deltagit i min första skisstävling!

Mvh PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0