Kort- och scrapträff

Annas kort & smått

Idag har jag varit på min allra, allra fösta kort- och scrapträff som anordnades av Annas kort & smått. Det var såååå roligt och timmarna bara flög iväg. Under dagen hann jag producera två kort - ett kort till alla hjärtans dag och ett kort som blev mitt tävlingsbidrag till dagens skisstävling. Resten av tiden gick åt att insupa så mycket inspiration, tips, trix och ideér som möjligt från övriga deltagande pysslare. Med andra ord så har jag några nya saker som kommer att sättas upp på önskelistan ... :)

Mitt tävlingsbidrag "Puss och kram" röstades faktiskt fram till en hedrande andraplats - gissa om jag blev mallig :)
[Papper: Bazill, Dekorationer: Naturally paper (blommor), brads, blomma från Urban Lilly, Övrigt: Stämplar från Stampabilities (House-Mouse designs), färglagd med distresser, Magnolia och InkyWings]

Puss och kram

Dagens andra alster blev ett alla hjärtans dagkort:
[Papper: Bazill, s.e.i, Dekorationer: Brads röda hjärtan, Övrigt: Stämplar från Penny Black och Magnolia]

Hjärtekort

Tusen tack för en inspirerande, trevlig, kreativ, idégivande, rolig (och dyr ... hrm) och underbart dag!

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: anna76

Underbara kort, Lotta!!

2007-01-30 @ 13:12:25
URL: http://anna76.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0