Nattpysslare

Älskar mina nya clear stamps!


Inspirationen har varit minst sagt lynnig den senaste tiden - den vill inte infinna sig riktigt. Eller jo, den infinner sig när jag egentligen inte har tid att sätta mig ner och pyssla ... Och så blev det igår kväll, då slog kreativiteten till och blev sittandes uppe till efter klockan 01,00 ... phu ... var lite trött imorse, helst eftersom lillkillen dessutom vaknade och ville ha mat två gånger under natten också.

Den här stämpeln har legat i samlingarna ett litet tag. Tycker att jag snöat in på Magnolia- och hÄnglarstämplarna den senaste tiden och blev lite sugen att testa något annat och hittade då den här lilla tjejen. Sedan försitter jag inte en chans att få använda mina nya och underbara clear stamps från Autumn leaves: Flourishes v.2 by Rhonna Farrer (som jag inhandlat hos Easer).

Kortet är ett grattiskort som skall skickas till sin mottagare under mars månad!
[Papper: Bazill, Autumn leaves, Dekorationer: Brads och band Övrigt: Stämplar från Magnolia (flickan), Forma Hantverk (Hipp hipp hurra!) och clear stampls: Autumn leaves v.2]

Rosa grattiskort

Nu skall jag ta en varm dusch och sedan skynda i säng för att kanske kunna sova igen lite av det jag "tappade" i natt, ska försöka att inte hamna vid pysselbordet på väg till duschen dock ...

Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: Lotta 2

Du ska sova på nätterna, Lotta 1.
Tack för att du finns, ingen e som du.
Vi ses snart igen.
Pussa Nisse från mig.

2007-03-04 @ 08:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0