Födelesdagar och ny bloggare

Vill börja med att tipsa om en alldeles nystartad blogg: pysselrutan.blogg.se - sambons kusin är ett kortmakeriproffs som nu äntligen skall dela med sig till oss andra sina underbara kortmakerialster!

Har pysslat ihop två födelsedagskort denna vecka, två kort men samma upplägg. Upplägget hittade jag inspiration till inne på Scrappiz. Det här kortet har vi skickat till kusin Marlené som fyller 13 år denna vecka:
[Papper: Bazill, Crate Paper Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]
Marlene 13 ar
Kort numer två uppvaktade vi Nils bästis Victor med på hans allra första födelsedag! Sedan valde Nils ut ett tågset (my first set) från Brio som födelsedagspresent.
[Papper: Bazill, Crate Paper Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]
Victor 1 ar
Så här såg det tuffa tågsetet ut:

Squiddo

Hoppas att du får en alldeles underbar födelsedag Victor med massor av tårta och roliga paket!

Nu väntar sängen, god natt och sov så gott.

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: pysselrutan

Vilka smarriga kort! En kanon idè att göra tårtor på korten. Du är GULD värd !!! Dessutom vill jag tacka dig för det otroliga arbetet som du lagt ner på att starta min blogg. Än en gång 1000 1000 tack för all hjälp.

2007-08-08 @ 08:34:50
URL: http://pysselrutan.blogg.se
Postat av: Sara

Victor älskar tåget och jag är alldeles överförtjust i kortet - det är ännu finare i verklighetetn! Tack!

2007-08-08 @ 21:24:04
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0