En förkyld hälsning

Nu är vi hemkomna gott och väl från vår semester vid havet. Vi hyrde en stuga i Långvind, Hälsningland (mellan Hudik och Söderhamn) och hade en härlig och avslappnande vecka där tillsammans med S och hennes familj. Trist nog så åkte alla vi på en rejäl förkylning och det är egentligen inte förrän idag jag känner mig rätt skaplig och därför tänkte jag nu lämna ett litet livstecken här i bloggen också. Har laddat upp ett nygammaltkort som jag lade siste handen vid igår:En son
Detta kort skall jag skicka till en "gammal" arbetskamrat från Vilhelmina som fick en liten son den 18 juli - STORT GRATTIS A!

Kram och god natt!

PysselLotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0