Tre kort till

Alla goda ting äro TRE ... just nu iallafall :)

Har skapat tre nya kort, dock inte på en och samma kväll denna gång. Den "blå pojken" och den "rosa flickan" gjorde jag häromkvällen, men "till dig" är kvällens alster. Fast egentligen borde mitt måtto vara "alla goda ting äro TVÅ". Jag gillar (eller så är den en ren och skär tvångstanke) två av varje, det vill säga att jag gärna köper saker i par. Jag skulle till exempel ha väldigt svårt för att köpa en blomkruka ... det är ju snyggare med ett par! Ibland köper jag två tröjor också, fast i olika färg iallafall :) Det känns så udda att köpa bara en ...

[Papper: Bazill, Basic Grey Dekorationer: Brads och Prima flowers Övrigt: Stämplar från Penny Black och Panduro Desig (retroblommorna i bakgrunden]

Till dig

[Papper: Bazill, Center City Dekorationer: Tag från Panduro Övrigt: Stämplar från Magnolia (flickan, pojken och "grattis") och Inky Wings (blommorna)]

Rosa tjej

Bl? pojke

God natt och sov så gott!

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp - de här måste absolut vara med till du vet vad! Gillar verkligen grattis-korten, jättehärliga färger, blommor detaljer, you name it! Katten är också superfin, häftigt med bakgrundsstämplarna.

Nu måste jag och sätta mig en stund!

2007-04-18 @ 20:28:01
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Petra

Hej vännen!

Himla vad du är duktig....saknar dig och hoppas att vi träffas någon gång i vår. Kanske Anders tar tag i det hela och syr ihop något!

Många kramar Petra

2007-04-27 @ 12:24:56
Postat av: Anna

Hej! Nu har jag hittat in på bloggen igen! Va pysslig du är; jättefina kort! Hoppas att allt är bra med er! Här i Umeå rullar det på i ruskig fart, massor att göra och inga krafter - fin ekvation... Längtar efter sommarlov och vila; får hoppas att vi får tillfälle att träffas då, så vi får träffa lillkillen! Kram Anna

2007-04-28 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0