Tre kort i en smäll

Massproduktion

Tror inte att det har hänt tidigare att jag lyckats få ihop tre kort på en och samma kväll, och SÅ sent blev det ändå inte. I och för sig så satt ju jag och syster och stämplade och färglade som galningar när jag var hemma över påsk så det som återstod var egentligen montering och pyntning. Anledningen till massproduktionen är att jag och Sara (och förhoppningsvis R-M) funderar på att stå och sälja några kort på någon kommande marknad, mest bara för skoj och för att kanske få något litet bidrag till nya MÅSTE-HA pysselsaker!

[Papper: Bazill, K&Company Dekorationer: Brads och Prima flowers Övrigt: Stämpel från Penny Black]

Happy

[Papper: Bazill, Flair Designs Dekorationer: Brads och Prima flowers Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]

H?ngel

[Papper: Bazill, ? Dekorationer: - Övrigt: Stämpel från Penny Black]

M?

Två grattiskort (det första någonsin jag gjort på engelska) och ett vad-som-helst-kort. Det riktigt kliar i pysselfingrarna, men idag är det en helt underbar dag ute så jag och Nils skall ut och promenera i solskenet så pysselandet får vänta tills ikväll igen.

Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: Sara

Korten blev jättefina!

2007-04-15 @ 10:11:45
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0