Mer QuicKutz

Sophisticate Limited Edition Gift Set

Surfade in på QuicKutz hemsida och fann detta underbara gift set som släpptes bara i dagarna - och jag VILL ha :) Appropå QuicKutz så har jag lånat ut min kära tång till min kortmakerikompanjon Sara och som det låter så kommer hon nog också väldigt snart införskaffa en!!! Så tillbaka till Sophisticate, se så mycket som ingår (mao så är det ett fynd:)):

Sophisticate Limited Edition Gift Set includes:
  • Sophisticate Mini Unicase Alphabet Dies
  • Exclusive Sophisticate Shape Dies
  • 2 sets of brand new QuickStampz Clear Stamps: Sophisticate characters (58 letters, 21 numbers, 11 punctuation, 3 phrases) and Sophisticate flourishes
  • QuickStampz 2x2 Rocker
  • QuickStampz 2x4 Rocker
  • Bonus QuickStripz Adhesive-Backed Cardstock
  • Cloth-covered Keepsake Box

Sophisticate Mini Unicase Alphabet Dies:

Soph alfabet

Sophisticate Exclusive Shape Dies:


Soph shapes

QuickStampz Clear Stamps ? Sophisticate Characters:
(58 Letters, 21 Numbers, 11 Punctuation, 3 Phrases)

Soph caracters

QuickStampz Clear Stamps ? Sophisticate Flourishes:


Soph flourishes

Nu ska jag surfa runt lite för att se om det är några svenska webshoppar som säljer detta set och även slänga ett getöga på någon auktionssite ... ska bara kika lite ...

Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: Katarina Skylare

Hej!

Jag har också funnit detta idag. Och jag har redan meddelat Anna Molin det. Hon skall kolla upp imorgon om och när hon kan få hem det. Är det inte underbart så säg!!!!!

Glad Påsk,

Katarina Skylare

2007-04-04 @ 23:48:03
Postat av: anna76

Ååh, visst var det fint!! Funderar absolut på detta som "mitt" inköp i USA... Vill du ändra din beställning ;-)? KRAM !!

2007-04-05 @ 21:42:38
URL: http://anna76.sprayblog.se
Postat av: Sara

Ja du, det verkar vara ett fynd och vilka härliga bokstäver! Kanske jag ska slå till på det här som mitt första inköp tillsammans med tången?!

2007-04-05 @ 22:07:31
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0