Dammiga pysselsaker och en LO om sommarens sista minne

Nu ska jag chocka ordentligt - jag har scrappat!

Mina pysselsaker var rejält dammiga dock ... det är si så där ett halvår sedan som jag använde dem senast och gissa om jag kände mig ringrostig. Men nu är mitt nya pysselrum så gott som färdiginrett (någon hylla och lite mer förvaring ska till) i nya huset så äntligen kände jag ro i kroppen att slå mig ner och pyssla. Annars är det så mycket annat som också pockar på uppmärksamhet och som "borde" göras i ett nytt hus :-)

Har gjort en LO i shabby chic stil (försökt iaf!) - det finns många fantastiska förebilder och inspiratörer "där ute" och denna LO fick jag idén till efter besök på denna blogg: http://ingvild-bolme.blogspot.com/ - här kan jag surfa runt och kika hur mycket som helst.








De mesta av produkterna kommer naturligtvis från fantastiska :-) Brunkullan Scrap & Card:

Papper: Graphic45 - två nya kollektioner finns nu i butiken!
Dekorationer: Thickers (texten minne), blommor och spets från Prima Marketing, gångjärn från Tim Holtz Grunge collection, punchinella i färgen orange irid, strassstenar, fjärilar från Tuscan Rose (overlay/diecuts), filt från Queen&Company.

I butiken väntar vi hem massor med nyheter inom kort - underbart läckra dekorationer, nya mönstrade papper från helt nya tillverkare och nya stämpeltillverkare likaså - så glöm inte att kika in då och då för att inte missa något!

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Carin

LJUVLIGT Lotta..!!! Verkligen fina detaljer! :D

Och Ingvild är verkligen någon att inspireras av! :) Måste också säga att det är roligt att se att du äntligen dammat av dina fina pysselgrejer! Ser fram emot fler inspirerande alster! :)

(och en inbjudan till pysselrummet!) ;) Kram!

2009-02-22 @ 21:05:53
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: mara

Det satt låååångt inne! Jättefin LO Lotta! Glad att du är back on track!!!Kram Sara

2009-02-23 @ 00:03:42
URL: http://marashobby.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Så roligt att ni tittade förbi du & Nils.

Elin älskar verkligen den super söta dockan.

Å härligt å se att du har hitta tillbaka till dina pysselsaker.

Hoppas att det inte dröjer så länge vi ses tills, nästa gång.

Kramar fr oss i Torvalla

2009-02-24 @ 10:57:24
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0