Pysselträff i Örnsköldsvik

Sara och jag är precis hemkomna från en supertrevlig helg vid kusten, i Örnsköldsvik och en stor pysselträff för scrappare, stämplare och pärlare anordnad av föreningen High Coast Scrap. Tusen tack till Anders också som ordnade med husrum åt oss!

Ett alster är resultatet som jag lyckades knåpa ihop under helgen:

Kram

[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från MajaDesign Dekorationer: Blommor och blad och guldigt band Stämpel:Whipper Snapper Designs]


Nu  är det dags att krypa i sängs, för det har varit en låååång helg som tagit en del på krafterna ...

Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Lotta!

Vilket gulligt kort du fick till på träffen! Kul att ni hann pyssla lite också! ;-) Hoppas ni har hämtat igen er och har ny pysselinspiration! Ha det fint så ses vi! :-)

2008-04-21 @ 21:45:47
URL: http://sprallokort.blogg.se
Postat av: Carin

Hej igen Lotta! *vinkar*

Tack för dina snälla ord! *glad* :-) Så roligt att du gillar mina kort! Det är kul när man ser hur man utvecklas lite för varje dag! :-D Akvareller fungerar väldigt bra faktiskt! Men MCP tekniken verkar också jättebra! Nu ser jag fram emot fler pysselträffar! Ha en härlig kväll i sommarvärmen! Kram C

2008-04-22 @ 19:39:59
URL: http://sprallokort.blogg.se
Postat av: Carin

Hej igen! *vinkar*

Jag är en flitig kommentator på det här kortet..*fniss* ;-)
Tack igen för snäll kommentar! Jag blir så glad! :-D Å vad roligt att jag ska få bli en del av ert DT-gäng!!! *hoppa o skutta* :-) Ser fram emot att sätta igång med första uppdraget! När blir det månne?¿ ;-) Ha det toppen så ses vi! Kram!

2008-05-01 @ 17:08:26
URL: http://sprallokort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0