Ska vi byta grejer?

Muhrenutmaning

Jag har mina favoritbloggar som jag brukar besöka lite då och då för att inhämta inspiration, tips och idéer. Och vad vore en bloggrunda utan att besöka en av mästarna Muhrens sida?! I början av mars så startade hon en utmaning "Ska vi byta grejer" som jag anmälde mig till. Utmaningen gick till så här:  

Det går till så att man lägger ett viket kort av kartong (typ bazzill eller liknande), 2 bitar mönsterpapper som matchar och en bit enfärgat till, några dekorationer, samt 2 uppstämplade motiv av samma ,( viktigt att trycket är bra)? sen skickar man det till någon på en lista och den person som får grejerna ska göra ett kort och lägga ner ett nytt paket och skicka vidare.. .verkar det kul..;) någon som vill vara med?

Jag fick mitt mateiral från "Elin" och så här blev mitt utmaningskort:

P?sk2
 
Vad glad jag blev över att få ett "påsk-kit", jag äger nämligen inte en enda påskstämpel! Men de här små kycklingarna skulle gärna få flytta hem till mig :) Fick även tillfälle att inviga mitt nya alfabet "Eliza" och åååååå så fint det är tycker jag!

Mvh PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0