Önskelista (Pyssel.net)

Uppdaterad ÖNSKELISTA (uppdaterad 20070629)

PAPPER
- Bazzill i alla färger (dock ej "Bling")
- Mönstrade papper och favorit numero uno just nu är Crate Paper!

STÄMPLAR
- "gamla" hÄnglastämplar (kommer lista/förslag på vilka)
- Magnolia (kommer lista/förslag på vilka)
- Stämplar från Eat cake graphics
- Alfabetsstämplar
- Bakgrundsstämplar
- Fotostämplar
- Annorlunda stämplar som blir en utmaning att använda!

DEKORATIONER
- Fina band och spetsar
- Fina knappar i olika färger och former
- Brads och eylets i olika färger och former
- Blommor från Prima (gärna hydrangea och stora blommor)
- Användbara och dekorativa pärlor (som passar till kortmakeri)

DIES TILL QK
Till tången:
- Hingies mini RS-0296
- Knappar RS-0139
- Knapp RS-0510
- Buttons (Square) RS-0309
- Spool RS-0502
- Circles RS-0261
- Belt Loop RS-0512
- Button Tab RS-0672
- Tag (Square charm) RS-0618
- Tag (Circle Charm) RS-0619
- Flower Bouquet KS-0763
- Grass RS-0024
- Flower KS-0701
- Flower (pointed) RS-0767
- Stork KS-0667
- Butterfly KS-0172
- Zoo Animals Die Set

VERKTYG
- En CUTTLEBUG :) skulle gärna få flytta hem till mig ...
- Fiskars ShapeCutter Plus
- Skärmallar till Fiskars ShapeCutter
- Fiskars Cirkelstans Antique Elegance (inspirerad av asamias underbara alster!)
- Fiskars Kantstans Soluppgång
- Punch Retro Flower (alla storlekar)
- Hörnstans (rund)
- En pincett till små pyssel
- Folkheartpunch (största!)

ANNAT
- TOTE-ALLY COOL 2 (Vill ha, ha, ha!)
- 3D Lack (jag är storkonsument!)
- EZ foam (går alltid åt!)
- Embossdyna (stor cleardyna)
- Scrappy glue
- Fler ProMarker (sk Manga) pennor (kommer lista/förslag på vilka)
- Genomskinlig krympplast
- Tidningar och böcker om kortmakeri (svenska och utländska)
- Akvarellfärger på tub (inspirerad av underbara Paradises verk!)
- KomfyKutz (pink)

Scrapsttil: Ser mig själv fortfarande nybörjare i kortmakerivärlden (började i september 2006) så jag har nog inte någon utpräglad scrapstil ännu, prövar mig fortfarande fram
Gillar: Gillar de flesta färger men de får gärna vara lite dämpade
Inte så förtjust i: Stickers, paljetter, utstansat
Pysslar med: Kortmakeri, bygger hus!, lilla älskade sonen, läser och bloggar
Övrigt: Har inget badkar just nu (men det blir det i huset!), dricker gärna te och kaffe och då gärna i goda vänners lag!

image86
Bilden är lånad från http://www.allmymemories.com/

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack själv för kiken i min blogg ;0)
Kul att du också ska till Leksand...hoppas vi ses där!
Vilken fin önskelista....vad handlar det om? (jag som inte brukar hänga på pyssel så ofta.)

2007-06-29 @ 07:25:33
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anna H

Hittat till din sida genom ett inlägg hos Petra/paradise. Vilka fina kort du gör. Din önskelista är lång, men det finns ju hur mycket som helst att köpa. Brukar du sälja många kort på marknader? Jag är också en nybörjare, började i höstas någon gång.
Ha det så bra,
Anna

2007-06-29 @ 15:08:36
URL: http://ischgl1988.blogspot.com
Postat av: Cards of Maria

Det var en redig önskelista *ler*
Hoppas du hade trevligt uppe i Leksand. Jag var där över dagen (hela vägen från Uppsala) Supertrevligt och roligt, dock fattigt eftersåt, men helt klart värt resan *ler*
*vink vink*
Maria

2007-07-01 @ 15:11:30
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: anna76

Åh, vilken rolig resa ni har haft!! :-D Lite avis är jag... Men jag ska retas lite och säga att den råååsa toten med prickar har jag :-) ett av mina "fynd" i Usa! kram på dig!

2007-07-02 @ 11:37:29
URL: http://anna76.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0