Semesterbilder och födelsedag

Nu har vi kommit hem igen till Östersund efter två veckor i härliga Härjedalen hos mormor och morfar. Det har varit två mysiga veckor och Nils har busat i massor. Här är några foton som är tagna av min syster vid vår sommarstuga när Nils är i full färd med att "hjälpa" mormor att plantera blommor:

Nils2

Nils3

Nils1

Nu på lördag fyller Nils 10 månader så ettårsdagen närmar sig med stormsteg och jag har redan börjat fundera vad jag skall ge min lilla älskling på hans allra första födelsedag. Har upptäckt att han gillar att skruva och meka med saker så jag satte mig och googlade efter "snickarbänk barn" och hamnade då av en slump på en sida som heter LekOSpel. Och där hittade jag denna snickarbänk i trä med en tillhörande verktygslåda bland mycket annat fint:

1
2

Vad tror ni om detta? Visst ser det gulligt ut, sedan känns det också så rejält att det är i trä istället för i plast som det ofta är nu för tiden ...

Ikväll har Sara varit och hälsat på och hämtat hem sina hÄnglar (- hoppas att du blev nöjd med de stämplar som jag lyckats lägga beslag på till dig Sara! ) och det var meningen att vi skulle pyssla lite också, men vi surrade bort hela kvällen :) Det var jättetrevligt det också för vi hade en del att surra om nu när vi inte setts på över två veckor, och framförallt inför det som komma skall till hösten! Våra planer är hemliga ännu men så fort allt är klart så lovar jag att berätta vad det är vi smider planer om.

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gulliga kort på Nils!!! Det ser bara för härligt ut!

2007-07-05 @ 20:20:35
URL: http://marahobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0