hÄnglakort

När jag åkte hem till Härjedalen så packade jag med mig mina lådor med stämplar, bläck, färger, penslar och lite annat smått och gott. Stämplade upp ett antal motiv och satt om kvällarna (läs nätterna) och färglade och klippte/skar ut dem. Så nu när jag är hemma igen har jag ett helt gäng redan färglagda och färdiga motiv att skapa kort av - vet inte om det är skojigt eller om det är stressande att ha så många motiv som bara ligger och väntar :) Men orkade helt enkelt inte släpa med mig hela arsenalen av pysselsaker ... Hur som helst har jag iallfall fått ihop två kort och även fått tillfälle att testa några av mina Leksandsfynd: ShapeCuttern, bårdstansen och "räffelmojängen"!

[Papper: Bazill, Crate Paper  Dekorationer: Knappar från Panduro, blommor stansade med QK Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]

Orange

[Papper: Bazill, Crate Paper  Dekorationer: Brads, eylets i guld, retroblommor stansade med punch, blad/löv och flourish stansade med QK  Övrigt: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]

Kram

Det orange kortet ovan är en liten liftning av ett av Asamias underbara kort! Måste säga att jag bara undrar hur jag tidigare överlevt utan ShapeCuttern - den är fantastisk (förutom att jag snittade upp pekfingerspetsen vid första försöket :))!

Kram PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0