Bebiskort

Har gjort ett rosa bebiskort och formen till detta har jag inspirerats av ett kort som Agneta (Agno02 som ingår i hÄnglar-DT) gjort och som finns att se här: http://hanglar.blogg.se/. Har inte gjort kortet till någon speciell utan det går till vår försäljning som förövrigt har gått över förväntan - ett särskilt tack till Saras mor för hjälpen med försäljningen! Bebisstämpeln har jag fått låna av Sara.

[Papper: Bazill, ?  Dekorationer: Blommor stansade med punch, organzaband, jacks och grattistext stansade med QK och text 'en flicka' clearstamps från Sophisticateset Övrigt: Stämplar från hÄnglar&stÄnglar (staket i bakgrund) och Magnolia (bebis och bänk)]
Halvrunt
Nu ska jag nog sätta mig och pyssla lite till, lille sonen sover så det gäller att passa på!

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Tina

Så söta kort du gör! Jättefina bilder på Nils också. Snickarbänken såg rolig ut -jag ska nog följa din länk och se om jag hittar något kul till önskelistan =)
Kram Tina

2007-07-18 @ 20:28:59
Postat av: Anonym

Så söta kort du gör! Jättefina bilder på Nils också. Snickarbänken såg rolig ut -jag ska nog följa din länk och se om jag hittar något kul till önskelistan =)
Kram Tina

2007-07-18 @ 20:29:55
Postat av: Petra/Paradise

VIlket sött kort!! Roligt och annorlunda format!
Massor av liv å rörelse, det gillar jag! =D
NU läste jag inlägget du skrivit på min blogg (på ett tidigare inlägg om mitt popup-kort!) Ni undrade hur många timmar jag lagt ner...jah..jag tappade räkning efter ett tag! ;)
..och det var mycket svett och tårar inblandat! ;)
Tyvärr vann jag inte =(
Men tjejen som vann denna deltävling är en värdig vinnare!! =D
trevlig helg!
kram Petra

2007-07-20 @ 22:17:44
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0