Uppdaterad guide till webbutiker

Shoppa på! (uppdaterad 9/2-07)


På internet finns otroligt många bra webbutiker som säljer allt för kortmakeri, scrapbooking och pyssel. Jag har handlat från några stycken av dem och tycker att det har fungerat mycket bra. Min erfarenhet är bra service HOS DEM ALLA! Det som är fantastiskt är också att de alla har UNIKA produkter så alla är mycket väl värda ett (eller snarare flera lååååååååånga) besök.


  • Annas Kort & Smått (Vill slå ett slag för en webbutik med säte i Östersund, väldigt bra priser!)
  • Stämpelgården (Otroligt snabba leveranser, säljer de underbara stämplarna "Flower fairies" bland mycket annat!)
  • Pappersvinden (Otroligt snabba leveranser, bra pris på distresser och annat smått och gott) Tack Scrapkatten för tipset!
  • InkyWings (Stort sortiment motivstämplar och så klart de LJUVLIGA, UNDERBARA, FANTASTISKA hÄnglarna!)
  • Scraphuset (Otroligt snabba leveranser. Bra priser på QK dies och distresser)
  • Monicas Scrapshop (Bäst pris för distresser (?) som jag hittat, även bra priser på QK dies och prisvärda Bazillpaket. Sabba leveranser)
  • Easer (Underbara stämplar som till exempel en ny favorit hos mig "Alota Rubber Stamps" och "Eat cake graphics")
  • ScrapAddicted (Fyndade några QK dies under deras QK rea nyligen, otroligt snabb leverans!),
  • Poppes stämplar (Här har jag köpt de flesta av mina stämplar av Penny Black och House Mouse Design. Enormt sortiment med både monterade och omonterade stämplar - något för alla!)
  • Magnolia (Den underbara egna stämpelkollektionen och massor med mönstrade papper bland mycket annat)
  • Forma Hantverk (En webbutik där jag köpte mina allra första kortmakerisaker!)
  • Kortmakaren (Också en egen underbar stämpelkollektion)
  • Pysselmyran (Också underbar egen stämpelkollektion!)
  • ScrapRoom (En av de butiker som jag hittade i början på mitt kortmakeri. Fick en underbar stämpel som gåva (babyskor) när de fick veta att jag tillverkade tackkort att skicka ut till alla som uppvaktat i samband med lille Nils födelse).

Har någon fler tips på bra webbutiker så tas de tacksamt emot!


Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej!

Du tipsade om en del bra webbutiker, här kommer en till: www.jordklok.se - de har en hel del smarta prylar för miljömedvetna!

2008-04-06 @ 00:52:31
URL: http://www.jordklok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0