Inbjudan till dop

Framme vid punkt 5!

Här går det minsann INTE undan ... det känns verkligen som om tiden kan (och det gör den) flyger - TIME FLIES ... Tyckte att planeringen inför dopet kändes solid och bra på alla sätt och vis, men först idag fick jag iväg inbjudningarna. K upptäckte att jag dessutom "tappat bort" en inbjudan också. Dopet är tänkt att hållas den 25 februari, men eventuellt ska vi få flytta fram det en eller två helger. Ska prata med prästen som skall förätta dopet imorgon för att få besked. Då blir det till att ringa runt och ändra datum också ... Men, men det blir säkert bra i slutänden - huvudsaken att lille Nils får den dagen han förtjänar!

Vi har efter mycket konfereande bestämt oss för att hålla dopet väldigt "litet" - fast vi blir ett bra gäng när vi samlar våra föräldrar och släkt. Eftersom någon (?) flyller trettio senare i år så kommer det att anordnas ett kalas och det känns mer skoj att lura hit alla goda vänner till Jämtland då istället. Så härmed har jag lovat ett kalas vad det lider :)

Dopinbjudan (som vi nu eventuellt får ringa runt och korrigera) ser ut så här:
[Papper och kuvert: Panduro, Dekorationer: Silvrigt band också från Panduro, Övrigt: Stämpel från Pysselmyran]

Inbjudan dop

Nu skall jag sätta mig och komponera ihop en meny eller alternativt en buffé som vi skall bjuda på vid dopet (när det nu blir :)). Maten skall vi ta från Gunhilds Restaurang - Victors mor S beställde smörgåstårtor där till sonens dop som enligt uppgift var underbart goda! Tack S för alla ovärderliga "att-tänka-på-tips" inför dopet!

Mvh PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0