Ett grattiskort

Hittat inspirationen igen

Har inte känt för att pyssla på ett tag, tror att allt strul med dopkorten sög musten ur mig ... Men så igår kväll så kände jag för att måla lite. Så jag stämplade upp ett motiv och färglade det och så började jag kika bland mina papper och så vips så hade jag gjort ett grattiskort. Fyndade tidigare i veckan chipboards (bokstäver av papp) för 24,00 kr hos Panduro som jag också fick tillfälle att testa.
[Papper: Bazill, 3 bugs in a rug, Dekorationer: Forever flowers, brads och 3D-lack bokstäverna samt detaljer på stämpeln, Övrigt: Stämpel från Eat cake graphics]

Grattis djur

Nu pirrar det i pysselfingrarna, lillkillen har somnat för natten så jag ska nog passa på att pyssla lite mer!

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket gulligt kort!

2007-02-17 @ 20:49:48
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: anna76

Åh, härligt kort!! Eat cake-stämplarna är underbara!

2007-02-20 @ 13:17:16
URL: http://anna76.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0