Nytt kort och bilder från marknaden

Har pysslat ihop ett nytt kort sedan sist, ett vääääääligt rosa/cerise kort måste jag säga. Det roliga är att jag vill pyssla hela tiden, får abstinens om jag måste skiljas från mina pysselsaker allt för länge. Men snart, mycket snart skall jag och S på en spännande mässa och då kommer vi nog få titta och shoppa så mycket pyssel så att vi blir nöjda ... ett litet tag iallfall!

[Papper: Bazill, Basic Grey  Dekorationer: Organzaband, vit spets, tags och stor blomma stansade med Revolution Övrigt: Stämplar från Eat cake graphics (björkar) och Magnolia]
Rosa blommagnolia
Den ljuvliga stämpeln med björkarna från Eat cake graphics införskaffade jag i Bräcke hos The Rubber Room när jag och svägerskan A tog en liten tur dit förra veckan.

Sedan har jag satt samman några foton från marknaden i Böle där Sara och jag gjorde vår försäljningsdebut med våra kort:

Marknadscollage
Det var en jättemysig dag och visst ser det ut som om grabbarna trivdes!? På fotot längst ned till vänster ser ni Sara sitta och sälja några kort!

Nu skall jag förflytta mig till pysselhöran igen.

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Sara

Snacka om gulliga pojkar!!! De är ju bara för härliga!

2007-08-05 @ 23:32:20
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0