Det kommer mera

Kan nästan inte koncentrera mig på jobbet på dagarna ... vill bara hem och scrappa! Det har dessutom bokstavligt talat ramlat in MASSOR med nyheter i pappersväg i butiken från nya märken så som PaperTrunk, Graphic45, Pink Paislee och även från My Minds Eye och MajaDesign - och detta gör det hela inte lättare att motstå direkt :-)

Här har jag satt tänderna i de makalöst vackra och häftgt annorlunda papperna från Graphic45 och skapat en LO med ett foto på min älskade K. Fick också tillfälle att inviga de mest makalöst vackra stämplarna från Stempelglede som vi också fått hem i butiken:

image167
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från Graphic45 Dekorationer: Die cuts från Graphic45 (ramen runt fotot), Blommor blå från RP, berlocker, Rhinestones från Kaisercraft, 30 cm lång swirl (Border dies) stansad med Revolution (Platform), text "Krister" stansad i Vellum och sedan lackad med 3-D lack (alfabet QuicKutz Fiesta), prickigt organzaband, bokstavsstickers från Pink Paislee lackade med 3-D lack]

Sedan är jag tyvärr ingen mästerfotograf när det kommer till att fota mina alster så hjälpsamma tips tas tacksamt emot på den fronten! Nu till min tredje LO där jag använt mitt absoluta favoritmärke bland mönstrade papper: Crate paper!

image168
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från Crate Paper Dekorationer: Blommor blå från RP, Rhinestones från Kaisercraft, prickigt organzaband, bokstavsstickers från Pink Paislee lackade med 3-D lack, rubons från Hambly, Felt fusion från K&Company]

Nu är det sängen som gäller! God natt till alla mina bloggbesökare och tack för titten - lämna gärna en kommentar!

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Zarah

Läckert!! :D

2008-05-18 @ 23:56:43
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Anna

Snyggt, Lotta!

2008-05-19 @ 11:17:57
Postat av: Pysselrutan

You go girl !!!

2008-05-19 @ 17:42:44
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Carin

Hej Lotta!

Nu har du lyckats igen! 8) Två superfina LO:s! Crates papper är verkligen fräcka! :-D Ja, även Graphic45! Svårt att välja en favorit bland alla era fina papper! Hoppas på att få se fler härliga alster snart! ;-) Nu ska jag pyssla vidare! ;-) Ha det toppen! Kram!

2008-05-19 @ 18:53:35
URL: http://sprallokort.blogg.se
Postat av: Annakarin

Superfina kort säger jag bara.

2008-06-01 @ 19:36:21
Postat av: Lisbet

Hej hopp---surfade runt och hittade dig.

Om du vill vara med på min bloggrunda så kommenterar du på min sida - glöm inte att skriva din blogadress:

http://minbloggrunda.blogspot.com/

Ha det gott

2008-06-04 @ 03:20:02
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0