Nya kort

Har gjort tre kort som jag inte visat upp här ännu - men nu tror och hoppas jag att Posten gjort sitt och att de nått fram till sina respektive mottagare.
Penny
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från My Minds Eye Dekorationer: Jacks stansade med QuicKutz och knappar som jag "lånat" ur min mormors syask Stämpel: Stämpel från Penny Black]


Anna
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från S.E.I Dekorationer: Wine, lace och text (Snowdays) stansade med QK och massor med 3D-lack! Stämpel: Stämpel från hÄnglar&stÄnglar]


Ingemar
[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från My Minds Eye Stämplar: Edwin fiskar, stege och björk från Magnolia]

Kortet längst ner är resultatet som jag lyckades få ihop under vår sista mara - jo men visst - ett helt kort :-) på en hel helg! Men det är ju bara så roligt att få surra med alla som är med och sen hade jag och Sara butiken att hålla lite ordning i och på också :-)

God natt på er!

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vad härligt att få se så fina kort. Gillar när du rivit pappret och använt edge scraper (misstänker jag). Ger en mkt snygg effekt. Kul att det är tre hel olika kort i olika färger. Snyggt helt enkelt.
/Susanne

2008-02-13 @ 07:02:26
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Alla 3 korten är kanon fina.
Nu blev jag lite sugen att pyssla.
Men är tvungen att städa istället.

Kram Rutan

2008-02-13 @ 10:29:42
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Finfina kort! Gillade papprerna och färgerna!

Hej från mig,
Eivor

2008-02-15 @ 22:07:54
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Systeryster

Fina kort, helst det där med ringarna! Skitunge, jag vill oxå göra så fina kort! :P

Massa kramar

2008-02-18 @ 22:58:18
Postat av: Anna

Jättefina kort, Lotta! "Mitt" med ringarna var finast ;-) Kram

2008-02-25 @ 12:16:03
Postat av: Netta

Åh, vilka fina kort du gör....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0