Morkarlascrappen

Jag och Sara har haft en underbar pysselhelg i Morkarla som ligger strax utanför Österbybruk och vi kom hem med nya fynd och massor av inspiration. Ska ladda upp foton från träffen och visa mitt tävlingsbidrag som jag faktiskt gick och vann med :-) och vinsten var en helt underbar "mimi" stamp tote som ser ut så här:

image157

Jag blev så chockad och glad över att just mitt bidrag röstades fram av de övriga deltagarna som vinnare - jag menar att det fanns ju så många andra otroligt fina alster att välja bland. Vill också passa på att tacka arrangörerna för en trevlig och väl genomförd träff! Tyvärr så fick min plånbok och parfymflaska "fötter" och följde med någon annan hem under helgen vilket känns lite trist dock ...

Jag hann med fler än ett kort under träffen och bland annat detta till ett födelsedagsbarn som är född 1974:
Anders
Som sagt, kort från träffen kommer inom kort!

Ha det bra!
Kramar Lotta

Kommentarer
Postat av: ulrica

Det var verkligen en supermysig träff och jag riktar ett stort TACK till dig och Sara för de underbart fina stämplarna jag vann, som var sponsrade av er :o).

Jag är såå ledsen att du blev av med din plånbok och din parfymflaska!! Jag hoppas innerligen att någon fått med sig sakerna av misstag och att de kommer tillbaka till dig omgående!
Annars hoppas jag du överväger en polisanmälan!

Varma kramar
Ulrica

2008-02-28 @ 12:22:26
URL: http://ulrica.org
Postat av: Syster

Coolt kort du gjort! Gillar bokstäverna! Ger dig en hint där och hoppas att det är dina för i så fall ska jag låna dem någon gång.

Kramar!

2008-02-28 @ 17:38:34
URL: http://eponascrapping.blogg.se
Postat av: Articsisters

Underbart kort med råttan ..

2008-03-02 @ 12:30:28
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0