... det var i Maj, när göken gol ...

Sjön glittrade som silver,
och körsbärsträdet stod i blom,
och svalan, kvick och munter
just hit med våren kom
!

Nu var det länge sedan som jag uppdaterade min lilla blogg så jag bestämde mig för att ta mig i kragen och göra en ansträngning och skriva några väl valda ord. Och det som slår mig är så här helt appropå är att: TÄNK ATT DET REDAN ÄR MAJ! Visst är det underbart att våren är här!

Sedan jag skrev sist så har det hänt en del:
* Nils har varit ruskigt förkyld (han är dock på bättringsvägen nu)
* Nils har vunnit en fototävling (återkommer imorgon med mer info)
* Jag har sagt upp mig
* Jag och Sara har varit på en mysig pyssel- och inspirationsafton (Tack Anna!)
* Jag och Sara har smitt planer - så håll utkik här om vad som är på gång ... (Tusen tack R-M för tips!)
* Jag har bokat in två "semester"helger - en i Ö-vik hos A och en i Sandviken hos L
* Jag och "lill"-Lotta har bestämt oss för att börja träna på Step in
* Jag har hört ifrån flera personer som jag gått och tänkt på LÄNGE och som jag saknar - hoppas vi ses snart Petra, Anna och Carin!

Det var lite om vad som hänt och vad som är på G framöver, så håll utkik här så lovar jag att berätta mer :)

Måste bara ladda upp ett helt underbart foto också som min kära syster tagit på favoritobjeket: herr Nils (som sitter i badet på den här bilden):

BadNils

Godnatt och kram till er alla!

Mvh PysselLotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0