Svårt att sova

Nu är det så där tokigt med mig igen - jag KAN INTE SOVA ... eller rättare sagt så är problemet att komma till ro och somna in. Nils håller på att få ytterligare två tänder, två upptill, så han har ätit och mått dåligt och därtill sovit oroligt i cirka en veckas tid nu - så det kanske är det som oroar mig?!

Har iof hunnit pyssla en del dessa sena kvällar som det blivit och även surfat runt efter pysselinspiration, men ändå ... Har surfat runt en hel del inför Papperskraftsmässan i Leksand som jag och syster yster skall åka på nu på lördag, framförallt har jag letat runt för att få en tjuvkik på de utlovade nya hÄnglarna som skall släppas där (och här finns några av de nya stämplarna från hÄnglar och stÄnglar: http://hanglar.blogg.se/)!

Jag och Nils är för övrigt och hälsar på mina föräldrar då K fortfarande är i Skottland och arbetar. Han åkte den 7 juni och kommer hem igen den 9 juli och vi längtar jättemycket efter honom. När K kommer hem så har vi tänkt oss en liten semestertur och jag framförde önskningen om att hyra en stuga vid havet i trakterna kring glada Hudik, så ikväll har jag surfat runt på blocket på jakt efter en mysig stuga. Och visst låter detta underbart: "Sjöbod uthyres i pittoreskt fiskeläge ca 4 mil N Hudiksvall. Fullt inredd och med vatten, el, VC, dusch, tvättmaskin, torktumlare, micro, diskmaskin, TV, DVD, golvvärme, öppen spis etc. Terassdörr från köket direkt ut på bryggan. "

Sjobod
Bilden är låndad från www.hudiksvall.se

Så nu sitter jag här och drömmer om att vakna upp i "vår" lilla sjöbod och att brygga mig en kopp gott kaffe för att sedan avnjuta den på en saltstänkt terass med utsikt över ett otorligt blått glittrande hav :) (Hur tänkte jag när jag bosatte mig i norrlands inland?!) Hoppas att vi får sällskap/besök i sjöboden av Sara med familj också och då ska vi två passa på att ta oss en tur till Sundsvall för lite shopping och företagsspionage :)

Nu ser jag att klockan med råge passerat midnatt så jag bör nog göra ett försök att sova nu, god natt mina vänner!

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Tack för kiken här inne, hittade massor av fint och inspirerande. Vi kanske ses i Leksand ;0) Ska också dit med min vän och mina barn.

2007-06-28 @ 05:59:17
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Maritta Magnusson

Bravo, bravo !!
Hälsn. Saras mamma

2007-06-28 @ 11:57:52
Postat av: Sara

Vi håller på att packa väskan!?

2007-06-29 @ 16:30:46
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0