Testar min nya stämpel

Stämpel från Alota Rubber Stamps

Den har legat omonterad ett tag min nya stämpel från "Alota Rubber Stamps". Det har kliat i fingrarna att få testa den så igår kunde jag bara inte hålla mig längre ... Det blev ett väldigt rosa kort, mest därför att jag började med (råkade) att måla solrosorna rosa (innan det slog mig att det faktiskt var solrosor). Även denna gång kunde jag inte hålla fingrarna ifrån flaskan med 3D-lack, det hamnade på skorna, nyckelpigans skal och solrosornas mitt!

Kortet ska jag skicka till R-M som fyllde år i dagarna (hallå - har hört att du fyllt år!) och som själv också pysslar med kortmakeri.

[Papper: Bazill, MME, Dekorationer: Naturally paper (blommor), brads, presentband från IKEA, Övrigt: Stämpel från Alota Rubber Stamps]


Rosa "Hallå"-kort

Nu åker jag bort i några dagar så det blir inget pyssel under helgen, men nya tag nästa vecka!

Mvh PysselLotta


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Jättefint kort. Vill också passa på att önska en trevlig helg.
Kram Cissi FruGrip på scrappiz.

2007-01-12 @ 22:31:12
URL: http://www.gripdesign.se
Postat av: Marie

Hej!
Härliga alster!

apropå hemliga vännen.. Jag är medlem i ett forum som heter pyssel.net, har länken på min blogg. Efter att man skrivit ett visst antal inlägg på forumet kan man anmäla sig till "månadens hemliga vän"
Som du säkert också erfarit kan man surfa runt på shyssta forum i evigheter för inspiration, råd och tips osv så att fylla inläggskvoten går ganska fort om man är aktiv. :) jag rekommenderar dem starkt, alla är jättekunniga och framförallt är det stor variation på pyssel.. allt från trädgård, matlagning till pärlor och scrap.. :D grymt helt enkelt.. finns reggad där som "lillylva" hoppas vi ses!

2007-01-14 @ 11:02:47
URL: http://www.backhall.blogg.se
Postat av: Marie

Gulligt kort!

2007-01-14 @ 22:35:02
URL: http://www.gladers.net
Postat av: Syster

Oh, vad fint du har gjort det! :)

Kramar

2007-01-15 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0