Grattiskort

Ny stämpel från Penny Black

Under de två kommande månaderna, februari och mars, är det många underbara människor som jag tycker om som fyller år. Därför har jag ikväll tjuvtränat på att skapa grattiskort ... Jag har använt en ny stämpel från Penny Black och visst blir man bara så glad av dessa "grattiskossor"! Sen i vilken brevlåda just detta kort kommer att landa kan jag ju inte avslöja här ... :)
[Papper: Bazill, Paper Loft, Dekorationer: Urban Lily och Naturally Paper blommor, crystal brad, hjärteknapp, Övrigt: Stämpel från Penny Black]

Grattiskossor

God natt och sov så gott!

Mvh PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vad du är produktiv!! Jättefint kort!! (hoppas jag får det ;-) ) *hihi* Jag har inte hunnit pyssla nåt alls...

2007-01-22 @ 10:13:44
URL: http://anna76.sprayblog.se
Postat av: Katarina Skylare

Hej!

Vad kul med en blogg med säte i Jämtland! Och jag har hört att Du kommer på träffen på söndag. Alltid kul med likasinnade.

Jättefint kort!

Må så gott,

Katarina Skylare "amospersson"

2007-01-22 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0