Julkort

Några julkort har jag lyckats knåpa ihop även om jag måste säga att inspirationen har varit tämligen frånvarande ... Men när jag väl får ro i kroppen att sätta mig med pysselgrejjorna så är det den bästa avkopplingen jag vet.

image147
Här har jag använt stämplar från Magnolia. En "gammal" (från julen 2006 om jag inte tar helt fel) och en ny - vinterträdet som jag gillar så mycket. Vinterträdet är ganska stort så jag valde att göra kortet i storleken 20x15 cm. Cardstocken är en ny Bazill bling som vi alldeles nyss fått hem i butiken: brunkullan.se - en härligt turkos färg som passar kanonbra till de mönstrade papperna från Rouge de Garance och som här till Basic Grey's julpapper ur serien Figgy pudding.

Imorgon ska jag visa, som jag tidigare lovat, de underbart fina kort som jag fick på min födelsedag!

Mvh Lotta

Kommentarer
Postat av: Mara

Vilka härliga färger och härligt upplägg på kortet!Snyggt med tråden lindad runt trädet.

2007-12-19 @ 23:20:57
URL: http://marashobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0