Fotopremiär

Jag har aldrig tidigare laddat upp något foto som jag själv tagit här i min blogg. Men inspirerad av min kära syster som är en flitig och duktig fotograf så tog jag detta foto på Gammelgården i Sveg. Där har de återskapat en skolsal från tidigt 1900-tal och jag har tagit fotot utifrån genom rutan:

Jordglob

Ser ni något speciellt med fotot? Jag gillar fotot mycket och den rätta atmosfären i fotografiet kom fram ännu mer när jag omvandlade det till svartvitt i Photoshop tycker jag.

Nej, nu SKA jag gå och krypa ner ... fastnade bara i PS ... :)

Kram PysselLotta

Kommentarer
Postat av: Mara

Trodde du gick och la dig! Läckert kort - lite spookie?! Jag ser en flicka i bilden, tur jag inte såg kortet i går kväll!

2007-08-13 @ 08:05:12
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: Rutan

Vilket häftigt kort.
Det är ju lite kusligt med flickan på bilden.
Du är ju inte bara en hejare på bloggar, du är duktig på att fota också.

2007-08-17 @ 23:01:21
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0